ימים
שעות
דקות
שניות
הזדרזי! המבצע בתוקף עד 04.04.2024

איך מתמודדים עם לקוחות שחייבים שינויים באתר הרגע ועכשיו? אני כן רוצה לתת שירות מהיר וטוב, אבל לפעמים זה לא הגיוני מבחינתי…

את נוגעת בשאלה רגישה.

כולנו רוצות לתת שירות הכי טוב ללקוחות שלנו. וזה דבר חשוב מאוד, כי לקוחות מרוצים הוא נכס. הם ימליצו עלייך הלאה, וגם – ירצו תמיד להמשיך לעבוד איתך.

אני חושבת שהבעיה היא אינה מתי הלקוח מבקש שינויים.
טמון פה משהו הרבה יותר עמוק ומהותי.

שאלות שתשאלי את עצמך, כשאת מוצאת את עצמך בחוסר נוחות בשטף העבודה עם הלקוחות שלך

  1. האם את גובה מספיק תשלום עבור העבודה שלך? קחי בחשבון מיילים, שיחות טלפון, תיקונים ועבודה בזמני לחץ.
    ואם את עצמאית – את צריכה לשלם בעצמך את כל ההוצאות + תשלומים שונים לפי הגדרת העסק שלך. ולכן את אמורה להרוויח לשעה סכום הרבה יותר גבוה. כי יש לך הרבה תשלומים שמתקזזים.
  2. האם את יודעת מה הגבולות שלך? מה את מסכימה או לא מסכימה לבצע בעבודה? מתי לא נח לך לעבוד?
    פתחי עכשיו מסמך גוגל דוקס וכתבי לך איך את חולמת לעבוד.
    מציעה לך לכבד את הרצונות שלך ומתוך זה להחליט על כללים בעסק.
  3. אחרי שברור לך שתמחרת את העבודה במחיר הוגן ומשתלם + ברורים לך הגבולות של העסק, את צריכה להסביר הכל בצורה נעימה ללקוחות שלך.
  4. כדאי לך להתאמץ ולספוג את חוסר הנעימות פעם אחת ומיד לאחר מכן להסיק מסקנות. בפעם הבאה תבקשי תעריף אחר / תגידי שאת לא יכולה לקחת כרגע את העבודה / תדחי את העבודה בכמה ימים.

כשהלקוחות יראו שיש לך עבודה טובה עם מחירים הוגנים ושווים וגבולות ברורים, יהיה להם מאוד נח לעבוד איתך. גם אם הם יצטרכו לחכות עוד כמה ימים לעבודה שלך.

ועוד משהו חשוב – יש לקוחות רעים שלא כדאי לעבוד איתם. הם הופכים אותך לקלמנטינה ו… סוחטים. את שאת מרגישה מנוצלת ומרוקנת. ותהיינה להם אלף טענות, ותלונות. הם יגרמו לך להרגיש רע. אולי גם טיפשה.

אז תדעי שזה שטויות – ויש להם בעיה. נקודה.

הקושי עם לקוחות כאלה – שהם מתוחכמים מאוד. וקשה לך לזהות שהבעיה נמצאת אצלם. לכן אני מייעצת לך להתייעץ עם דמות קרובה, שלא מעורבת רגשית בעבודה שלך, ולספר לה על ההתנהלות. בדרך כלל זה יעזור לך לזהות האם מדובר בלקוח בעייתי.

תצליחי,
חגית

נ.ב. מה השיטות שלך להתמודדות עם לקוח מאתגר? אשמח לקרוא שיתופים שלך בתגובות כאן למטה :)

תגובה אחת

כתיבת תגובה

הדרכות נוספות שיכולות לעזור לך

איך להגדיל את כמות הכניסות לאתר העסקי שלך, ולמה זה ממש כדאי

איך ליישר את שדה הטלפון לימין בטופס אלמנטור – פתרון לבאג ועזרה מבינה מלאכותית

איך מסננים ליסטינג גריד שנבנה עבור חנות, שיופיעו בו מוצרים קשורים בעמוד מוצר? והאם יש אפשרות להציג מוצרים קשורים גם בלי ג’ט?

איך יוצרים קטלוג קורסים עם הרשמה נפרדת לכל קורס?

אשמח אם תוכלי לתת הדרכה ליצירת אנימציה פשוטה לטעינת העמוד באתר.לדוגמא שהלוגו יופיע בשקיפות או יגדל ויקטן…תודה מראש!! 🏆

איך מייצאים ומייבאים מוצרים בעברית בווקומרס? מדובר באתר עם המון מוצרים שצריכים לעבור תיקוני הגהה ומחיר

בחנות ווקומרס – איך אפשר להסתיר את הצ’קבוקס הנמצא ליד “משלוח לכתובת אחרת”?

איך אפשר להעלות פוסטים חדשים לאתר מקובץ אקסל?

כלים אלופים

10 כלים מומלצים
שיעזרו לך לעבוד מהר יותר
דילוג לתוכן