כמה שדות כדאי לשים בטופס יצירת קשר?
כמות שפחות.
הגולשים עצלנים, והם יעדיפו למלא כמה שפחות מידע.
אז איך אפשר לעזור לבעל עסק שרוצה:
גם טופס פניה בכל עמוד מוצר
גם לדעת מאיזה מוצר הגולש הגיע
גם לקבל למייל את הלינק למוצר
גם לראות מיד מי היצרן של המוצר (עוד לפני שייכנס ללינק)
בקיצור – לקבל למייל את כל הפרטים של בנ”א שרוצה לקנות מוצר ויש לו שאלות
יש את האופציה הגרועה
אפשר לבנות טופס ארוך ומייגע, בו הגולש צריך לרשום איזה מוצר הוא רוצה, עם שדה נפרד לכל פרט. הגולש יצטרך למלא “רק” 8 שדות, בתקווה שהוא לא יתייאש באמצע.
ויש את האופציה החכמה – להסתיר מידע!
אפשר לבצע עבור הגולש כמעט את כל העבודה.
ליצור טופס שיודע לזהות בעצמו את השם של המוצר, את הלינק, את הID, את היצרן, את המחיר, את… כל מה שאת רוצה!
לשים את כל המידע בשדות מוסתרים, שהגולש לא רואה אותם בכלל.
ומה נשאר לגולש לעשות?
למלא רק שם ומספר טלפון.
זהו.
ככה את מגדילה את כמות ההמרות מהטופס, כלומר – את מספר הפניות שיתקבלו כל חודש מהטופס הזה באתר.
כי קל למלא אותו.
איך יוצרים טופס עם שדות מוסתרים?
קודם כל – לא באלמנטור.
יכול להיות שתצליחי להציג את שם המוצר בשדה נסתר, אבל עם המחיר יש סיכוי גבוה שקצת תסתבכי.
ואם תרצי בהמשך להוסיף לטופס התניות, אז מראש חבל לבחור באלמנטור.
אא”כ את מעוניינת לקחת מתכנתת…
אז מה אני ממליצה?
לבנות את הטופס בג’ט פורם בילדר החינמי.
עם כל השדות המוסתרים שיש בו, את יכולה לשמור המון מידע בקלי קלות, ולבקש מהגולש רק רק את הפרטים שהוא חייב למלא, כמו שם וטלפון.
וזה בדיוק מה שלמדנו אתמול בקורס ג’ט פורם בילדר החדש.
ואם את רוצה להיות מהקבוצה הראשונה שכבר בונות טפסים מורכבים ללקוחות שלהן, יש לך הזדמנות אחרונה להצטרף ב50%(!) הנחה, עם הקופון: אני בילדרית
הנה כל השיעורים שכבר למדנו בקורס